Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » 2015 » Липень » 03
Просимо опрацювати лист МОН України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році». У документі зазначено, що особливості вивчення базових навчальних дисциплін у 2015/2016 навчальному році пов’язані, першою чергою, зі змінами, внесеними до навчальних програм Програми позбавлені жорсткого поурочного поділу, вчителі можуть обирати послідовність розкриття навчального матеріалу в межах окремої теми, але так, щоб не порушувалась логіка його викладу. Дозволяється використовувати підручники з відповідним грифом Міністерства, що видані в попередні роки, враховуючи при цьому зміни у програмах. Щодо додаткової навчально-методичної літератури, то вчитель вільний у її виборі й може застосовувати таку, що найкраще реалізовує його методику навчання. Також залишаються актуальними методичні рекомендації Міністерства щодо організації
...
Читати далі »
Переглядів:
765
|
Додав:
RMK
|
Дата:
03.07.2015
|
Доводимо до відома, що розпочато проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад з математики, фізики, хімії, біології, географії, економіки, які проводяться у 2 етапи: І етап(заочний): Перший тур- 30 червня-1 серпня 2015р другий тур -1 серпня -1 вересня 2015р. ІІ етап(очний) – грудень 2015р. Умови участі та завдання розміщені на сайті Одеського обласного інституту удосконалення учителів: www.osvitaodessa.org. Завдання направляти на E-mail: odessa-internet@ukr.net Просимо сприяти участі учнів у олімпіадах. Про участь учнів ЗНЗ повідомити методистів установи до 1.08.2015р.(П.І.П. учня, клас, предмет) Також проводяться Інтернет-олімпіади з інформатики протягом червня-грудня 2015р. на базі фізико-математичної гімназії №17 м. Вінниці; з інформаційних технологій для учнів 9-11 класів на базі Київського національного університету ім.Тараса Шевченка. Реєстрація учасників 1 липня- 20 вересня 2015р., розміщен
...
Читати далі »
Переглядів:
667
|
Додав:
RMK
|
Дата:
03.07.2015
| |
|
|