Пріоритети РМК
• Спрямувати роботу на виконання Державних стандартів освіти на всіх рівнях діяльності навчально-виховних закладів, виконання законодавчих, нормативних та інструктивних документів. • В основу діяльності педагогічних колективів поставити питання запровадження наукової праці, перспективного педагогічного досвіду, інноваційних технологій та сучасних методик.
• Інтенсефікувати контрольно-аналітичну діяльність, докорінно посилити внутрішній контроль і керівництво та організацію методичної роботи з педагогічними кадрами, спрямувати їх на кінцеві результати навчально-виховного процесу.
• Продовжувати роботу із створення умов для розвитку інтелектуальних потреб здібних і обдарованих дітей.
• Організувати роботу щодо поліпшення якості проведення уроків, практичних та гурткових занять на основі здійснення індивідуалізації навчання та виховання.
• Діяльність закладів освіти спрямувати на впровадження нових форм і методів виховання, які б відповідали потребам розвитку особистості, сприяли розкриттю її талантів, духовно-емоційних і фізичних здібностей пробудженню віри у свої сили, почуття власної гідності.
• Спрямувати діяльність на поліпшення організації методичної роботи з педагогічними працівниками району та розвиток творчої особистості вчителя.
• Методичну роботу побудувати відповідно до Положення про районний методичний кабінет.
• Інтенсифікувати діяльність щодо забезпечення педагогічних працівників сучасними інформаційними та дидактичними матеріалами.
• З метою поліпшення науково-методичного забезпечення вчителів продовжити роботу щодо створення картотеки перспективного педагогічного досвіду, комп’ютерного банку інноваційних технологій та передових ідей з досвіду творчих вчителів.
• Реалізація державної політики в галузі освіти і виховання.
• Навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу в навчальних закладах району та координація діяльності методичних кабінетів.
• Організація удосконалення відповідної фахової освіти та підвищення педагогічної компетентності освітян району.
• Впровадження інноваційних навчально-виховних технологій у практичну діяльність навчальних закладів району.
• Виявлення, апробація та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду.
• Організація та проведення представницьких педагогічних заходів.
• Організація розробки, апробації і поширення навчально-методичних матеріалів.
• Формування творчого потенціалу педагогів, розвиток їхньої ініціативи та творчості.
• Удосконалення змісту форм та методів роботи з педагогічними та керівними кадрами освіти.
• Створення умов для підвищення рівня педагогічної майстерності на діагностичній основі.
• Вивчення рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховної роботи педагогічних працівників відповідно до Державних освітніх та освітньо-кваліфікаційних стандартів.
• Участь в експериментальній роботі з питань гуманізації виховного процесу школярів та якості безперервної освіти педагогічних кадрів.
• Організація та навчально-методичне забезпечення діяльності психологічної служби.
• Вивчення стану та результатів викладання предметів і курсів, аналіз організації навчально-виховної та методичної роботи у знз.
• Проведення моніторингу рівня знань, умінь і навичок учнів.
• Організація науково-дослідницької роботи школярів та педагогів.
• Проведення заходів, спрямованих на підвищення рівня вихованості інтелектуального розвитку школярів.