Природничо-математичний напрямок
Суспільно-гуманітарний напрямок
Портфоліо з відеоматеріалами «Педагогічний досвід освітян регіону-2018»:
Савечко Я.В., учитель англійської мови Троїцького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів. Тема досвіду: "Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мови засобами інноваційних технологій" У виданні представлені матеріали з досвіду роботи щодо використання різноманітних форм і методів, які передбачають активізацію пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мови. Досвід може бути використаний вчителями при плануванні та здійсненні освітнього процесу з предмету, в організації роботи з обдарованими учнями. Гіперпосилання на матеріали розміщені на веб-ресурсі – http://yaninasavechko.jsmdo.com/методичний-кейс/
Ворошилова В.П., учитель української мови і літератури Новоодеської гуманітарної гімназії. Тема досвіду: "Формування креативної особистості на уроках української мови і літератури шляхом використання елементів інноваційних технологій". Представлено матеріали з досвіду роботи щодо впровадження інноваційних методів і прийомів навчання: інтерактивних методів, проектної технології, застосування ментальних карт, плейкастів, віртуальних екскурсій, кардмейкінгів, фанфіків. Гіперпосилання на матеріали конкурсу розміщені на веб-ресурсі:http://novagimnazia.ucoz.net/index/31-29-0-1-1. http://youtu.be/Y9gvLe6pgmo
Воробйов В.І., учитель фізики Себинської ЗОШ Тема досвіду:«Формування життєвої компетентності учнів під час розв’язування задач на уроках фізики». У відеофільмі представлено досвід
роботи щодо формування життєвої компетентності учнів під час розв’язування задач на уроках фізики. Висвітлено форми співпраці учня та вчителя. Розглядаються різні форми до формулювання умови задач як ефективний засіб формування компетентностей на різних етапах роботи.
Гіперпосилання на матеріали розміщені на веб-ресурсі – http://vviprofi.ucoz.ua/index/pedagogichnij_dosvid_osvitjan_regionu_2018/0-5
Колектив Новоодеської ЗОШ №2 Тема досвіду:«Інноваційні підходи до впровадження педагогіки партнерства»У даній роботі представлено систему роботи закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Новоодеської районної ради Миколаївської області з впровадження в освітній процес педагогіки партнерства як одного з компонентів формули Нової української школи.
Представлено модель засобів впровадження даної технології. Означено нові ролі вчителя, технології, які забезпечують реалізацію ідей партнерства, шляхи переходу від педагогіки вимог до педагогіки партнерства, забезпечення демократичного стилю стосунків «учитель – учень», стратегія залучення батьків до освітнього процесу як партнерів.
Гіперпосилання на матеріали розміщені на веб-ресурсі
http://nodesash2.ucoz.com/news/innovacijni_pidkhodi_do_vprovadzhennja_pedagogiki_partnerstva/2018-04-10-950