23 та 24 червня 2015 р. у м.Харкові відбулася перша національна (не) конференція для шкільних педагогів EdCampUkraine, до участі якої було запрошено Богданову О.О.
Понад 300 учасників з 7 країн, 44 спікера, робота у форматі Speed Geeking.
Подію відкрили Олександр Елькін і Марина Пащенко - натхненик та експертка в побудові спільноти відповідального вчительства в Україні.
Відкриття EdCampUkraine супроводжувалось скрайбінгом (новітньою технологією презентації, коли виступ ілюструється малюнками на дошці) від Ігоря Заболотного, засновника Artscribe.
Під час (не) конференції EdCamp ми познайомились з багатьма цікавими технологіями роботи, новинками викладання та виховання, іноземці поділилися своїми відкриттями в освіті.
За два дні вдалося відвідати 8 локацій, обговорити участь в 3 проектах, отримати сертифікат і безлічі ідей!
З вподобаного:
- Майстер-клас Алли Задніпровської "Відповідальність: хочу, можу, вибираю"
- Майстер-клас Тетяни Щербаченко "Інформаційна безпека та інформаційне натхнення (вчительства та учнівства): як не заблукати?"
- Ольга Коршунова "Український проект "Якість освіти" (вчительська сесія)
- Майстер-клас Оксани Іванко "Школа майбутнього з Google Apps"
- Оксана Олексюк "Чи витримає школа випробовування демократією? Проблеми автономії, громадсько-державного партнерства, моделі оплати праці та фінансування школи"
- Владислав Раєвський "Edutainment: граємо та навчаємось водночас"
- Формат Speed Geeking (знайомство з експертами)
Під час (не) конференції було зпропоновано переглянути та обговорити дуже багато цікавих тем. Нажаль, всі ці теми охопити водночас було неможливо. Тому матеріали та відео виступів експертів та учасників учительської паралелі очікуємо на сайті EdCampUkraine.
В останній сесії я відвідала локацію з участю Ходлі Фергюсон, Олександра Елькіна та Марини Пащенко "Як провести EdCamp у своєму місті? Конкурс грантів для українського учительства". Дуже цікаво було поспілкуватись за допомогою відеоконференції з Ходлі Фергюсон, яка висловила подяку всім прогресивним педагогам України, побажала нових ідей у викладанні та вихованні і запропонувала всім небайдужим педагам, батькам, учням проводити якнайчастіше подібні EdCamp у власній школі, місті, районі, області.
Для мене найцікавішим виступом був виступ Констанції Фортунато:
"Всі діти талановиті. Моя робота не в тому, щоб дати оцінку, талановита дитина чи ні, моє завдання полягає в тому, що кожна дитина знайшла свій талант самостійно. Моя робота полягає в тому, щоб зрозуміти, яким чином ця дитина вчиться. Щоб допомогти йому втекти до знань. Наші класи можуть бути простором, де народжують нові мрії "
Мої нотатки з майстер-класу Контанціі Фортунато (США):
Питання не в тому, чи можуть діти вивчити матеріал в короткий час. Діти геніальні. Питання лише в тому, чи зможу я їх навчити!? Моє завдання знайти підхід.
Коли дитина каже: Я не вмію, я не можу, я не знаю, як співати...
Я відповідаю: Окей! Я можу. Я вмію. Я допоможу.
Я знімаю з дитини тиск, відповідальність.
Універсальні принципи проведення уроку:
1. Бути підготовленим. Досконально володіти матеріалом. Я завжди знаю, що я роблю, точно знаю матеріал.
2. Щоб створити позитивне середовище - посміхайтеся. Це так просто. Працює. Посмішка ваших учнів - критерій того, що ви дієте вірно.
3. Використовуйте наступні фрази: я допоможу вам, приєднуйтесь до мене, давайте спробуємо.
4. Правило перших шести хвилин: перші шість хвилин найважливіший час уроку. Навіть якщо урок йде 45 хвилин, використовуйте перші шість хвилин. Для формування радісного простору. Мотивація - гравітація. Якщо вона не працює на нас, вона працює проти нас. Коли я йду на урок, я розглядаю його як кілька репетицій по шість хвилин. Коли я знаю, про шість хвилин, я перемикаю увагу і використовую сім інтелектів.
5. Коли ви готуєтеся до заняття, ви знайомитеся, розуміючи заздалегідь складності, які можуть виникнути і готуєте "мости" продумуючи заздалегідь. Не так вийде, так по-іншому.
6. З'єднання інтелектів - опора учителя. Я не турбуюся, якщо дитина щось не робить відразу, я рухаюся вперед і розумію, що для нього потрібен інший підхід і я його шукаю. Це моя відповідальність і для мене це серйозно.
7. Перевіряйте кожен мікроурок задоволеність своїх учнів, створюючи радість через посмішки і взаємодію.
8. Мисліть ширше, за межами коробочки. Дослідники довели, що ділянка мозку, що відповідає за радість, можна розвивати за допомогою взаємодії з різними позитивними людьми. Отримуючи радість, ми зміцнюємося.
Використовуйте всі сім інтелектів:
1. Вербальний (через слова)
2. Логіка (цифри, факти)
3. Просторовий-візуальний (образи)
4. Музичний (звуки)
5. Кинестетический (рух)
6. Соціальний (контакти)
7. Внутрішній (відчуття, почуття)
Дивіться на освіту очима дитини. Тоді діти будуть хотіти вчитися і бігти до знань. Немає переможців і переможених, коли ми вчимо дітей, ми поза конкуренцією, ми створюємо сім'ю.
Констанція - диригент, учитель, з 40-річним досвідом роботи з дітьми. Талановитий сміливий добрий педагог.
Дізнатися більше про справу Констанції можна на сайті: www.musiccampinternational.org
EdCampUkraine надав їжу для роздумів, і я сподіваюсь, що мені вдасться поділитись рецептами зі своїми друзями, колегами, учнями!
|